7 Şubat 2013 Perşembe

DEMI LOVATO:"X-FACTOR İÇİN HAZIR DEĞİLDİM" | COSMO CAMPUS 2013


Şu sıralar ayağını incittiği için yeni albüm çalışmalarına ara veren Demi LovatoCosmo CampüsDergisinin  Bahar sayısının kapağında yer aldı. Mark Home'un objektifinde dergiye müthiş pozlar veren 20 yaşındaki şarkıcı/oyuncu,  Dergi ile gerçekleştirdiği röportajında yeme bozukluğu ile ilgili mücadelesinden ve X- Factor jüriliği üzerine sohbet gerçekleştirdi. 

Sağlık sorunlarını X-Factor jüriliğine etkisi:
2012'nin sonbaharında X-Factor'e başladığımda kendimi hazır hissetmiyordum. Tedaviyi tamamen bıraktıktan sonra veya üzerinden bir yıl geçer diye beklemek en ideali diye düşünmüştüm.  Çok hızlı bir çalışma içine daldım. Belki de iyi bir fikir değildi ama bugün olduğum yer hayal ettiğimden çok daha iyisi. Bununla gurur duyuyorum.

Vücut sorunları üzerine:
Yeme bozukluğum 12-13 yaşımda kendini göstermeye başladı. Bilirsin insanlar sürekli birbirlerinin vücutlarını konuşurlar. Bu problemlerimi yaşarken hedefim herkesin sahip olmak istediği vücuda kavuşmaktı. Güçlü görünmek için buna ihtiyacım vardı. Vücudunuzu sevmenin yolu buydu. Eğer yardıma ihtiyacınız olduysa ve kendinize kötü davranmak istiyorsanız kurtarıcınız alkol veya uyuşturucu gibi görünürdü.
Eski ilişkileri üzerine:
Sağlıksızdılar ve ailem ile arkadaşlarıma zaman ayıramama sebep oldular. Oyalanmaya çalışıyordum çünkü ilgiye ihtiyacım vardı. Artık kıskanç ve sürekli kız arkadaş olmak yerine gerçek bir açış ve güvenilir bir sevgili olacağım. Geçtiğimiz sene kendime zaman ayırdım ve bu inanılmazdı, kendimi buldum.
Son olarak:
Ben Güney Teksas kızıyım. Gerçekten güçlü bir insanım ve aklımdan ne geçerse onu söylerim. Beni durduramazsınız, geri dönmem. Saçmalıkları ortaya koyan bir kadın değilim. Bu yüzden olmayacak biriyle çıkmam. Bir kadının düşündüğünü gerçekten saklayacağını düşünmüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder